Jobb, gym och trötta ben

Idag har jag varit och jobbat. Jag började klocka åtta så jag hann inte gymma innan jobbet, då jag prioriterar sömn innan träning, då det är minst lika viktigt. Jag slutade halv fem, jag fick sluta en havltimme tidigare än vad jag egentrligen skulle göra. Direkt efter att jag hade slutat åkte jag till gymmet och körde ett bål-pass, vilket inkluderar rygg och mage. Nu är mina ben heeelt slut, så det ska bli skönt att krypa ned och sova senare ikväll.

Jag kan behöva en lång natts sömn nu, då vi ska ha våran näst sista match med F17-laget imorgon. Vi spelar mot serieledarna Tyresö. Förra omgången vi mötte Tyresö FF förlorade vi med tvåsiffrigt, så det gäller att tagga till ordentilgt imorgon och göra det vi kan så vi ge dem en riktig match.
Core-pass
 

Kommentarer
Postat av: Elin & Loe

Låter som du haft en fin dag. Bra tänkt kring träning och sömn, vi skrev faktiskt ett längre inlägg om vikten av återhämtning vid träning tidigare i veckan. Kul att läsa att det finns mer vettigt folk där ute som inte bara tränar ihjäl sig utan också vågar vila mellan varven :)

Svar: Jo vilan är ju som sagt minst lika viktig, då det som sagt är det som bygger upp i slutändan. Ja precis! Härlig blogg ni har och vad kul att du tittade in på min blogg. Kram!
Hanna Sundin

2015-10-03 @ 21:23:15
URL: http://www.elinloe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback