Jobb på GIF-match

Igår hade vi som sagt mattenationella hela dagen. Det var i tre delar och alla var ganska svåra, så jag får se hur resultatet blir men vi hoppas på det bästa! Efter nationella sprang jag till gymmet och körde lite crossfit och sprang tillbaka. Efter det skulle jag jobba med laget på GIF-matchen i kiosken. Invigningen var jättehäftig och mäktigt med allt folk. Är så exhalterad till imorgon då vi kommer få inviga mattan i form av vår första match där.

I tisdags hade vi match mot Hedesunda, i Hedesunda som vi vann med 7-1. 

Idag började jag dagen med att stiga upp klockan 6.00 för att sedan var i boulongen klockan 7.00 för träning med pt alex och P4-milen. Idag körde vi en sammanfattning på vad vi har gjort alla gånger som var allt mellan, squats med person på ryggen till 1kms intervaller. Det var roligt men lite sorgligt att det är sista träningen med dem. För nästa fredagmorgon går startskottet.

Efter löparträningen åkte jag direkt till strömvallen för att vi skulle ha en typ av målvaktsträning med skolan och de behövde målvakter. Täningen var från 8.30-11.00. Efter det åkte jag till skolan och hade 1 lektion. Ikväll har vi träning på strömvallen kl 18.00 till 20.00. Vi tränar med F17 laget, då vi bara ska köra målvaktsträning ändå så det spelar inte så stor roll, när vi tränar själv.

Boulongnerskogen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback