Fyra dagars långhelg

Idag började jag som sagt dagen med ett löppass i Boulongen med P4-milen på ett tempopass på ca 5km. Idag har jag även sprungit/gått 15km. 

Jag tänkte tipsa er om en app som mäter hur mång kilometer man går/springer varje dag och plus det kan man få upp till 25% rabatt på ICAs gott liv sortiment beroende på hur lång sträcka man sprungit. Man behöver inte slå på den och ta tid på ett pass, den är på hela tiden och mäter endast sträckan. Appen heter ICA hälsorabatt.

Efter löpningen åkte jag hem och åt frukost. Därefter åkte jag till min inriktning och körde målvaktsträning. 

Nu kom jag hem från en timmes cirkelfyspass med Ida, vilket var sjukt jobbigt, men hur roligt och peppande som helst.

Ikväll ska jag gå med mina vänner på premiären på Pitch Perfect 2 på bio. Ha en grym helg nu allesammans!
Cirkelfys på Korpen Gävle Strand



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback