Volleybollmatch på stan

Igår cyklade jag och farbror min till Ålbo, vilket var precis 12km. Vi mellanlandade även på vägen där pappa jobbar och åkte ut med en eka och rodde. Det var så grymt fint på sjön då!  Pappa kom dit typ kl sju med pizza och sallad till alla oss efter han hade slutat jobba! Det tackar vi för. Var såå gott! Efter det åkte vi hem och vi kollade på en ny båt som vi troligen kommer att köpa imorgon, då våran är sönder. 

Idag vaknade jag upp hos pappa idag kl 9 och efter det gick jag på en oplanerad kort morgonpromenad i solen på 4,4km innan jag åkte in med bussen till stan. 

Klockan två gick jag en sväng till stan och kollade på några av våra tjejer från GIF dam som skulle spela en uppvisningsmatch mitt på stan, då de hade gjort upp en beachvolleybollplan mitt på stan, för att de skulle inviga stadsbadet som nu finns i boulongern.

Kl fyra började jag jobba och slutade 21.00 det vart ett kortpass på 5 timmar, men det är alltid något. Det var ett ganska skönt pass då man hann göra saker på dagen, och njuta av solen. 

Beachvolleybollmatch på stan

Morgonpromenad i solen




Ute på sjön




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback