New in!

Idag vaknade jag kl 8 ungefär, kunde sovit till tio, men är så sjukt morgonpigg så det gör inget. Skulle egentligen ha betygsinformation med min målvaktstränare i skolan kl 11 men han dök inte upp.

Efter det hade vi engelska, efter det gick vi och åt därefter hade vi betygsinfo i samhäll. Efter skolan gick jag till stan, för en liten spontanshopping, idag igen, hehe. Jag är så rastlös nu när jag inte får träna, så nu har jag hittat min grej känns det som, synd bara att det ska svida så i plånkan varje gång, haha.

Idag har vi seriematch mot Valbo FF, på Gavlevallen klockan 20.00, som jag ska kolla på. Ska börja gå nu dit, till samlingen, brukar ju vanligtvis cykla men jag ska åka med pappa hem efter matchen, för att jag ska gå på min brors skolavslutning imorgon som slutar 6:an.


Högtalare, 349kr, Clas Olssons. Sololja, 59kr, h&m. Klänning, 75kr, h&m.

En solselfie🙌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback