Hemmaspa

Idag vaknade jag upp med sjuk hemsk halsont, så idag har jag druckit många koppar ingefärste och gurglat ljummet saltvatten, vilket för övrigt är ett tips om ni har ont i halsen och vill bli frisk fort.

Jag vaknade och åt frukost och när nian öppnade gick jag och köpte lite saker. Jag köpte bland annat en cc-cream från Lo'real Paris, som jag fick hem ett prov på och älskade så mycket, så jag kände att jag var tvungen och inskaffa mig den till min lilla sminksamling. 

Igår beställde jag även lite produkter från cocopanda.se. Sistaminuten-shoping innan skolavslutningen, ni vet sådana grejer som man egentligen inte behöver, men vill ha. Det tar emot i plånboken, men man blir så glad när man får hem det.

Har även tagit ett långbad/spa idag, bara för att unna mig, och bli lite fräschare. Tänkte gå ut snart på en liten promenad, då det kan vara skönt att få en nypa luft, då solen kom fram nu,och  annars har det har regnat hela dagen.
Ikväll tänkte jag mysa i soffan med min bror som kommer in med bussen ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback