Förlust i DAM DM

Igår gick jag på en promenad på 11 km, och allt som allt igår en sträcka på 15km, då jag gick till Gavlevallen på kvällen. Vi hade alltså DM final igår. Som slutade i förlust med 4-1 men vi gjorde ett bra försök, och hade spelet i början, men efter det fick IK Huge in ett snabbt mål och redan då kändes det som om vi redan hade givit upp.

Det var en klar rättvis seger för Huge, men vi är som sagt ett nystartat damlag, och det skiljer 2 divisioner mellan oss. 

 Vi vann inte guldet, men vi vann silvret, och är alltså det andra bästa damlaget i Gästrikland.

Idag har jag passade jag på att få lite D-vitamin. Jag har inte direkt solat något i år än, så jag tyckte att det var dags.
På kvällen åkte vi till sandsnäs och åt middag, och nu är vi på buggkurs på ön.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback