4 weeks to go

Idag är det som sagt fyra veckor tills arbetsprover och jag får träna igen. Än så länge tycker jag att det har fungerat bra, det känns som att det var en välbehövlig vila iallafall. Jag har ingen abstinens än så länge iallafall, det är ju possitivt. Det kan även bero på att jag fortfarande har en infektion kvar i kroppen och vätska i hjärtat. 

Igår var jag på stan en sväng och på eftermiddagen var jag på min brors cirkusuppvisning. Han körde ett trampolinnummer och var jätteduktig. 

Idag började jag morgonen med en frukost och därefter var jag och kollade på alla studenter som spelade brännboll i Boulongen. Det var väldigt roligt att se.

Idag gjorde jag som lunch bananpannkakor. Det var bra för de var både gluten och laktosfria.

Nu har jag varit på träning, det är ovanligt roligt att vara där som tränare, då man utvecklas som person och blur bättre på det sättet och man ser det även från ett annat perspektiv.

Var även och köpte lite saker till sommaren bland annat en klänning, en vit kajal och handsprit.
Cirkusuppvisning
Studentbrännboll


Klänning 50kr, h&m. Kajal 34kr, kicks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback