Volleybollsturnering

I Tisdags körde jag ett gympass i en timme innan skolan, då jag inte skulle hinna köra efter skolan, då vår klass hade slutkonsert och vi skulle öva osv.

Igår hade vi de sista lektionerna på hela grundskolan. På morgonen hade vi matte, därefter idrott och efter lunch hade vi Volleybollsturnering me alla nior. Vi delade upp klassen i 2 olika lag(så det inte skulle vara så många på planen), laget jag deltog i, vann 3/5 av matcherna, vilket var en stor förbättring sedan tidigare år, då vi aldrig vunnit i någon sportgren tidigare, föra att vi är musikklass, haha. På kvällen sedan hade vi fotbollsträning i 1,5h.

Idag kl 9.00 hade vi fotbollsträning i 1,5h. Sedan tog jag en buss till pappa, men är i stan igen nu igen då jag ska spendera kvällen i boulongen med klassen, och spela lite kubb, och volleyboll.
Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback