Back on track

Nu efter Gothia har vi ju haft uppehåll i en vecka från gemensamma träningar. Så jag har försökt kommit tillbaka till träningen så mycket som det går nu, eftersom att jag har tappat mycket nu under dessa 5 veckor. Jag har dessutom köpt gymkort på hedesunda gym, för att jag försöker vara mycket hos pappa nu när det är lov.


I söndags var jag hos mamma. Jag började dagen med en runda i stan på 6,5 km löpning och därefter 3,5 km PW, innan jobb. Jag åkter därefter hem till pappa på kvällen och på måndagen köpte jag gymkortet och gymmade i 1h och 20 min och sprang hem (3,4km). Var även på sandsnäs och åt lunch med pappa.
I tisdags cyklade jag och Ida till gymmet och körde ett pass på ca en timme. Efter det körde jag intervaller på 45 sek *6ggr innan jag cyklade hem. Jag sprang som timglasformen, då vi har fått ett träningsprogram som vi ska följa under uppehållet. Det var tänkt att jag skulle till ön också och dansa, men det blev inte av pga vädret och mitt humör, men nästa tisdag blir det av iallafall!


I onsdags körde jag zumba i en timme på kvällen och efter det var jag med mina vänner och åkte till Sandsnäs bland annat. Igår(torsdag) hade vi hyrt bastuflotten på Sandsnäs för att pappa fyllde år. Vi bastade, paddlade kanot, badade och åt tapas. Det var jättetrevligt vilket jag verkligen vill göra om. Det var en fin dag igår så vi hoppade lite studsmatta och körde ett litet träningspass på den, mycket jobbigade än vad man tror.



Idag vaknade jag ungefär nio, drack vatten och stack därefter ut på en morgonrunda i solen som blev totalt 8,3km.  Pappa och jag var på sandsnäs ett tag och sedan övningskörde jag tillbaka till gymmet och hoppade av och körde ett core och ben-pass på en timme, sedan gick jag hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback