Legday, bio och simning

I onsdags cyklade jag till gymmet och körde ett ben och rumppass, älskar benpassen och den enorma träningsvärken efter är väl bara en bonus. Efter passet cyklade jag till posten för att hämta ut ett paket från femimal.com. Beställde tre saker därifrån bland annat BCAA aminosyror, som jag ska börja ta nu innan träning, då jag har hört att aminosyror är mycket bättre än proteinpulver.

Legday
I torsdags åkte jag och mamma till fjärran och simmade drygt 2000meter. På kvällen hade jag fysträning med laget. Efter det såg mamma och jag Paper Towns på bio. Det var faktiskt en väldigt konstig film, och jag personligen skulle faktiskt inte rekommendera den, då jag typ inte fattade handlingen.


Igår solade jag och hade fotbollsträning klockan 16:30, efter det gick jag på sommarkväll och kollade lite på Samir och Viktor. 

Idag när jag vaknade packade jag matsäck och åkte klockan tio när fjärran öppnade åkte och simmade 2100 meter.  Nu ligger jag och solar. Jag ska kolla på A-lagsmatch idag klockan 16 med laget så jag ska åka härifrån ca två. På kvällen ska vi bada och mysa i Boulongen med laget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback