Träningssöndag

Idag vaknade jag upp kvart i åtta och gjorde mig i ordning för löprunda på morgonkvisten. Det blev 9 km, jag sprang lite intervaller också. 
När jag kom tillbaka från rundan kollade jag på serier och tog det lugnt. Efter en stund fick jag ett samtal från en av mina tränare, och sade att jag skulle spela match idag också, då blev det lite bråttom, då ingen hade sagt att jag skulle så idag. Vi spelade mot skutskär med Division 1-laget. Vi vann med 4-0. 

Efter det åkte jag hem till pappa och sedan cyklade jag till ica med pappa, vilket resulterade drygt 6 km. 18.00 jag jag och Ida på Zumba. Älskar Zumba då det är så rolig dans, då man inte äns tänker på att man tränar för att det är så roligt, men väldigt jobbigt också. Har ni inte testat på Zumba, rekomenderar jag det verkligen!
Zumbapasset var i 75 minuter.

Zumba Fitness


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback