Korpen Gävle Stand

Hej! I lördags gick jag först till gymmet, och körde ett 1,5 timmes pass innan jobbet, då jag jobbade från 11-20. Sedan gick jag, mamma och Jonatan en sväng runt Gävle Stand.

Söndagen var ganska lika då jag först körde 1,5 gympass och därefter jobbade jag från 12-20. 

Igår har började jag dagen med att sova ut, därefter körde jag ett mag och benpass på Korpen Sporthuset.
På eftermiddagen gick jag även till Korpen Gälve Strand, och provade på att gymma. Det var ett väldigt fint, fräscht och nybyggt gym. Jag körde rygg och ben och lite armar i 1h och 15 min. Avslutade med trappmaskin i 15 min.
Det var tydligen gratis att gymma där också och man hade gymkort på ett annat korpen.( Det finns även ett Korpen City som ligger nära där jag bor. Jag ska kolla om gymkortet även gäller där. Isåfall vore det toppen!) Färgade även ögonfransarna, så jag slipper ha mascara på nu på sommaren.

På kvällen gick jag på bio med mina vänner. Vi såg "The fault in our stars" eller som den heter på svenska "Förr eller senare exploderar jag".
En riktig grym film som jag rekommenderar rejält. En bra och sorglig film med mycket tårar. 

Nu sitter jag på bussen påväg hem till pappa och vi ska nog till stranden och kanske inviga vattenskidorna med båten idag för första gången i sommar, därefter ska jag köra ett zumbapass ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback