Buggkurs

De tre senaste kvällarna har jag gått på buggkurs, nära där jag bor. Det är så sjukt roligt och jag rekommenderar verkligen att ta en kurs om ni inte redan har gjort det. Denna vecka var det en nybörjarkurs, mån-tors. Nästa vecka är det fortsättningskurs på Ön där jag går kursen, vilket är ca 1 mil från där jag bor hos pappa. 

Igår köpte jag gymkort på hedesunda gym eftersom att jag kommer spendera mycket tid hos pappa nu på sommaren. Jag gymmade sedan i 1 h armar oc mage och jag cyklade även till gymmet och hem(7km).

Nu sitter jag påväg till mamma för att träna en sista gång på Korpen i Gävle. Ska köra både på korpen Sporthuset och på Gävle strand.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback