Löpsommar

Idag har jag varit på sandsnäs på dagen med var tviäungen att åka hem då jag gjorde illa armen när jag körde rundat, flickis på gräsmattan och vi fick åka in och kolla den. Det var inget farligt, som tur var, men varför ta ded osäkra före det säkra. Jag stannade sedan kvar hos mamma i stan. Avslutade nyss ett intervallpass på 10km i boulongen. 

Igår började jag dagen med ett löppass till sandsnäs vilket är ganska presis 9km dit, därefter tillbringade jag hela dagen på sandsnäs, då jag solade och badade.
I fredags var jag hemma och solade och hoppade studsmatta hela dagen och körde ett löppass på 7km i värmen.

*Nu när det är varmt och innan en löprunda, tänk på att alltid komma ihåg med att dricka vatten innan, så ni inte stannar pga att ni är törstiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback