5 oktober

Igår hade vi som jag skrev match med F17. Jag var kanske hur taggad som helst till den matchen. Jag hade värmt upp och allt men efter uppvärmningen ände jag att det inte skulle gå att stå. Jag mådde väl helt och hållet inte riktigt bra och ville inte riskera att återuppta något som jag fick förr. Jag avstod därmed matchen vilken jag i efterhand är glad att jag gjorde, även om det bara var något tillfälligt så kunde det ha stegrats upp och blivit till något mycket värre än vad det egentligen var.De förlorade med 5-1(2-1). Jag tycker att vi hade hyffsat bra spel ändå, men Tyresö är ett väldigt skickligt lag med fint passningsspel och var klart det bättre laget.

Idag mår jag mycket bättre och känner mig inte alls dålig på något sätt. Jag ska åka på fotbollsträning i kväll klockan sju. Först så ska jag ha lite eftermiddagsmys och plugga, då vi har ganska mycket i skolan nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback