3 poäng

Gårdagen började med 2 skolfotbollsträningar på morgonen på 1h och 15min. Sedan hade jag 3 lektioner. 

På kvällen hade jag seriematch mot skutskär kl 20.00 på Gavlevallen, den slutade med en 3-0 vinst. Nu ligger vi på 10 poäng med 4 spelade matcher och etta i tabellen vilket är roligt!

Idag började jag dagen med en sovmorgon till klockan 8. Då det bara var ett pass idag. Vi hade målvaktsträning i stort sätt hela träningen. 

Nu har vi några lektioner och sedan ska jag bjuda Ida på spa och massage på 50 min var. Som en tidig studentpresent.

Efter det ska jag åka och gymma tror jag då det var ett tag sedan jag gymmade. Idag har vi ingen fotbollsträning så det passade ju bra!


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback