Premiärdopp

Igår var jag hos mamma hela dagen, gick sedan till gavlehov då vi hade träning, jag åkte därefter hem till pappa efter träningen.

Idag efter lunchen gick jag ut på en långprommis på 2h 25min, totalt 15,3 km. Jag gick till festplatsen och lite mer runt omkring där, sedan gick jag tillbaka till sandsnäs, för att möta ut Ida och Jonte som hade tagit bilen dit. På sandsnäs tog jag, Jimmy, och Jonte ett dopp. 

Det var premiärdoppet för mig för i år. Ganska sent men trots det så var det sjukt kallt i vattnet, ca 11 grader.

Kvart i fyra tog jag bussen in till mamma för att ta en promenad till gavlehov och tillbaka. Jag har gått en totalsträcka idag på 22,3 km.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback