Lite less

I onsdags hände inte mycket, kollade serier. Jag har börjat kollat om One tree hill för 17:onde gången, hehe. Fick även kallelsen när jag ska till sjukhuset på arbetsprov. 

Jag fick tid en 8:onde Juli. Det var längre än vad jag trodde jag skulle få vänta, men jag börjar ändå bli lite orolig att jag inte ska bli bra innan dess, då jag har haft lite bröstsmärtor varje dag, trots jag vilat och de sa att det skulle bli bra inom 1-2 veckor. 

Det stod även på kallelsen att efter testet, skulle det ta MINST TVÅ VECKOR att få tillbaka resultatet. Därför har jag varit deppig, de senaste dagarna för att jag förmodligen inte kommer få spela Gothia, som är den 12-19. Men vi ska försöka ringa sjukhuset och säga som det är och att de ska försöka fixa. Om det är någonting som jag verkligen skulle vilja spela, så är det Gothia Cup, det är ju sista gången vi åker dit också.

Hur som helst så solade jag igår, fick besök av kusin Elin igår, och fick massor av kläder av henne, så det var verkligen jättesnällt och perfekt till sommaren. På kvällen var jag en sväng och kollade på gur duktiga alla hade blivit som gick på nybörjarbuggkursen. 

Idag har jag kollat serier mest, ska nog åka en sväng till mina kusiners stuga och därefter kanske äta på pizzerian med familjen!
Motivationsfredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback