Löpträning i Hemlingby

I onsdag var vi och åt på terassen efter min fotbollsträning, för att fira det positiva beskedet. I torsdags hade vi fysträning och efter det har jag haft dödens träningsvärk och har det fortfarande. 

I fredags gjorde jag inte mycket mer än att kollade på serier hela dagen och packade till Gothia. Igår hade vi egen träning. Men vi i laget bestämde att vi skulle springa klockan 9 i Hemlingby. Vi sprang intervaller i 40 min. Efter det cyklade jag till jobbet och började jobba kl 10 och jobbade till 18:15. 

Nu sitter jag på bussen påväg till Göteborg, för Gothia Cup!

Intervaller i Hemlingby 
Sallad på Terassen med mamma, Jonte och Olliver.


GOTHIAAA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback