Det slutgiltiga beskedet

Jag har helt enkelt inte kunnat blogga på några dagar nu för att jag har varit så orolig över hur provsvaren skulle se ut. Jag ville helt enkelt inte skriva något här för att jag är rädd att jag skulle tänka negativa tankar. Jag har verkligen försökt att hålla possitiviteten uppe hela den här 5 veckors perioden. Därför ville jag inte börja tänka: "men tänk om". 

Idag klart i nio var jag hos läkaren och gjorde arbetsprovet. Det kändes verkligen bra och utan konstigheter, fast jag tog ut mig till max. Det visade sig sedan att arbetsprovet var jättebra utan konstigheter. Läkarna på arbetsprovet sa att det skulle ta minst två veckor till att få svar. Det accepterade jag helt INTE enkelt och gick direkt till läkarna på barn och ungdoms avdelningen. För att se om de kunde skynda på svaren lite. 

Det jag inte tänkte göra var att sitta och vänta på att provsvaren skulle komma hemskickade till mig om några veckor, jag tänkte inte låta några läkare låta ta ifrån mig att inte få spela på Gothia Cup.  När jag väl kom fram dit så hick det att ordna, de ville bara ta ett nytt sänka och kolla om jag fortfarande hade lite förhöjda blodvärden. Doktorn skulle ringa mig och ge mig det slutskildiga beskedet senare på dagen.

Ville verkligen få beskedet idag eftersom att idag var den sista fotbollsträningen innan Gothia, så jag hann vara med på den.

Min läkare ringde upp mig runt halv 2 och sa att allt så jättebra ut och ATT JAG VAR FRISKFÖRKLARAD.  
Att förlora något man älskar, men sedan få tillbaka det igen, är absolut den bästa känslan jag känt i hela mitt liv. Jag kunde inte varit lyckligare. 

Tack för allt stöd under denna tid. Älskar er alla! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback