Sommarlov

Jag har haft mycket saker nu de sista dagarna, så jag har inte haft till att skriva, men jag ska försöka sammanfatta jag jag gjorde så det inte blir så långt.
Jag sprang ju ett lopp i lördags, då jag började känna av hjärtat, då det stramade hela tiden, så i söndags på åkte vi in till akuten och kollade. Det var inget farligt tack och lov. Jag skulle bara ta det lite lugnt.
I måndags körde vi brännbollsturnering mot alla andra niorna. I tisdags hade vi först klassens dag med klassen och sedan hade vi en fin avslutningsmiddag med alla nior. 

På onsdagen var det skolavslutning. Det blev sorgligt med mycket tårar, efter som att vi hade kommit så nära vår klass. På kvällen var vi med klassen i boulongen, som avslutningsfest. Det var sjukt kul och en dag jag aldrig kommer glömma.

I torsdags gjorde jag inte så mycket jag var ute och sprang en mil.

Igår fick jag med mig mamma till gymmet då hon köpte gymkort. Jag visade henne lite övningar, agerade pt, haha. Jag körde även själv också. Sedan spenderade jag kvällen med mina vänner.

Nu är jag på bussen påväg hem till pappa. Jag har kört löpintervaller på 10,5 km idag på morgonkvisten.
Mamma och jag på gymmet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback