Skol-DM GULD

Började fredagen med en lång sovmorgon. Vaknade 11.20, blev förvånad då jag är en morgonmänniska och brukar vakna 7.
Jag gick sedan till gymmet och körde ett magpass på 1 h. 
På kvällen gick jag med Ida till gymmet och körde ett benpass på 1h och 15 min. 
Idag började jag dagen med ett gympass i 1h och 10min. 
I lördags hade jag match i Div 1. Vi spelade mot Norrham och jag stog i mål. Det blev en tuff målrik match, men tack vare vår forward  lyckades vi vinna med 6-4. Kvällen spenderades tillsammans med vänner. 

I går började jag dagen med ett 1h och 15 min gympass. På eftermiddagen hade vi F17  match mot Gideonsberg. Jag var avbytare. Jag fick stå andra halvlek, då andra målvakten fick en smäll. Matchen slutade med vinst(3-1) och ett glatt Gelfle. 

Idag hade vi skol-dm final mot Prolympia, på morgonen. Vi vann på straffar. 
Sedan gick vi ut och åt och firade med laget.
Därefter gick jag till gymmet och körde ett mag och benpass på 1h. Ikväll har vi även fotbollsträning på 1,5 h.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback