Fotbollsträning




Hej! Jag har precis kommit hem från fotbollsträning. Det var ett väldigt roligt pass då vi körde lite spänst först, varav hoppträning och avslutade med målvaktsträning. Fick dessutom nya målvakthandskar idag, vilket gjorde mig väldigt glad och behövdes verkligen.
 
Eftersom att det är påsklov, tänkte Ida och jag bege oss på en PW imorgonbitti runt Östveda och den rundan är en sträcka på drygt 1,2 mil. Har även fotbollsträning imorgon på kvällen.

Jag har även världens träningsvärk i armarna efter gårdagen, då jag hade fotbollsträning, zumba och boxning, på samma dag efter varandra. Om ni inte har testat boxning någon gång, rekomenderar jag det verkligen, då det var hur roligt som helst, och samtidigt väldigt jobbigt då man bokstavligen fick slå ut sin ilska och energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback