Börjar blogga igen

 
 
Det har stått still här på bloggen sedan ungefär juli förra året nu och jag kände att det var dags att börja återuppta det här med bloggandet igen. Jag har raderat hela mitt arkiv för jag kände att jag ville börja om på nytt. Vill bara tacka min syster som har hjälpt mig att göra en ny design och fotat bilderna som jag har i den. Besök hennes blogg här: www.idasundin.webblogg.se.
 
Jag kommer mest blogga om min vardag som består av träning där fotboll, gym och löpning inkluderas, tips, hälsa, matlagning, shopping och att vara med vänner. Nu är jag taggad på att börja blogga igen så jag hoppas ni läsare stannar kvar!

Kommentarer
Postat av: amanda lundgren

Hej! såg du varit in och lämnat en kommentar på min blogg.
Fin blogg och grymt att du gymmar! Såå kul!:)
Hoppas du kollar in min blogg mera!

Svar: Tack så mycket! Det ska jag göra! Kramis
Hanna Sundin

2014-04-29 @ 16:46:28
URL: http://poohf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback