Solig helg

Lördagen bestod av 1,5 h gym, efter det åkte vi till GävleEnergi för att packa påsar, då vi skulle få pengar för det till klassresan.Efter det tog jag bussen till pappa och njöt av solen och körde lite Zumba, hoppade studsmatta och solade en del.  Efter det tog jag bussen till stan igen då jag fortsatte att spendera kvällen med mina vänner.

Igår hade vi match mot QBIK (Karlstad) , jag var avbytare, vi turas om och stå ungefär varannan match. Det blev förlust med 1-2. Efter det åkte jag till pappa igår igen, jag kollade på Jonatans match. Efter det åkte vi tillbaka till Gävle efter det gick jag på Zumba på korpen i 1 h och därefter på Core-pass i 45 min.

Idag har jag fotbollsträning efter skolan 20 över fyra, sedan ska jag plugga, då vi har 5 prov denna vecka.
Grillkväll i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback