Morgonrunda

Har nyss kommit in till lägenheten igen, från min morgonrunda. Jag sprang 9,1 km. Nu sitter jag och äter frukost. Blåbärs- och hallonsmoothie.
Idag ska jag spela mot Sandvikens IF, hemmaplan kl 15.00, efter det ska jag åka hem till pappa och ta första doppet på Sandsnäs.

Igår fick vi sluta tidigare (13:20)pga vi hade ingen matte. Så jag passade på att springa efter skolan, 9km. Jag sprang till gymmet efter, men jag körde bara några övningar, då det var så varmt så jag inte kunde köra något mer, så jag gick hem och gick tillbaka halv 6 med Ida, då det hade blivit lite svalare, då det var varmaste dagen på året igår.
Jag körde ett mag-och benpass i 1h och 15min.
Kvällen spenderade jag med mina vänner.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback