Fullspäckat schema

Igår hade vi som sagt lagkväll hos en i laget vilket var hur roligt som helst!
Nu sitter jag och pluggar (och kollar på serier) inför nästa vecka. Det är väl lika bra att plugga in i det sistanu, eftersom att proven börjar avta efter nästa vecka. 

Idag(Söndag): Jag har tränat Six pack Six weeks(Ett träningsprogram på youtube, som jag verkligen rekomenderar!) HÄRhittar du videon.Ska kolla på killarnas U17 match innan vår F17 match kl 16.00, mot Mälarhöjden. Kanske träning efter med damlaget.
Måndag: Spranska seminarier, och kanske premiärträning på vår nya hemmaarena Gavlevallen.
Tisdag: Privatekonomiprov, engelskaseminarier, bortamatch i Hedesunda, mot hedesunda( vilket kommer bli hur kul som helst då det är som en hemmamatch för mig, då jag kommer därifrån!)
Onsdag: 3 Mattenationella hela dagen. Inlämningsuppgift(Svenska) Ingen fotbollsträning den dagen, så det blir nog gym( Ben, mage).
Torsdag: Målvaktsträningsdag med 6 andra målvakter i Gävle, på skoltid. Orienteringstidtagningsprov i Hemlingby. Fysträning med laget på kvällen.
Fredag: Lektioner hela dagen. På kvällen har vi DAM DM-semi mot SIF(Sandvikens IF). Då har vi matchpremiär på Gavlevallen!
Lördag: Hedesundarundan (ett lopp på 5 km som jag ska springa i Hedesunda). Vill ni anmäla er finns det en länk till hemsidan HÄR. F17 match mot Kvarnsvedens IK.
Söndag: Informationsträff 17:30 och ett träningspass för ett 4 veckors träningsprogram(24FITCLUB) som jag ska delta i Gratis, där 12 pass av fysisk träning, coachning och en träningslära kurs ingår i paketet. 24FITCLUB kommer komma till flera städer i länet som om du vill delta så finns det en länk HÄR där du kan anmäla dig gratis!
Fotbollsträning på kvällen innan.


Några bilder från lagkvällen igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback