P4-milen

Jag är medveten att jag har haft dålig uppdatatering de senaste dagarna. Men jag har inte haft någon ork att skriva, då jag haft +40 graders feber och halsont. Idag skall jag gå till skolan, då jag känner mig piggare. Jag ska försöka gå på fotbollsträning också ikväll. 
 
Idag har vi SO-NP i Samhällskunskap och lika så imorgon. Vi har även Svensk litteraturhistoriaprov idag.

Jag har sist men inte minst även anmält mig till P4 milen, som starten går imorgon innan skolan/jobbet, klockan 07:25 i bouloungen. Jag fick höra om loppet om min pappa som tipsade mig om det, då de sade på det radion. Det är dessutom ett bra tillfälle att hinna träna för mig innan nationella, då jag presterar bättre om jag för träna innan något prov.
Det kommer att vara radiosänt, och om du kommer och springer imorgon (16 maj) med mig och andra så är du med och bidrar till att motverka Cancer.

Det kommer vara två varv så om du känner att du inte hinner springa två innan jobbaet/skolan imorgon så kan du gå av efter 5km, vilket man fick göra, bara man deltar.
 Det är gratis att vara med! Om du bor i närhetan av Gävle och vill vara med att springa gör du det genom att anmäla dig HÄR

5km banan på P4-milen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback