Turkiet 2014

Hej allihopa! Nu har jag alltså varit på semester i Bodrum som ligger på  västkusten i Turkiet.  Det har varit drygt 40 grader i skuggan hela veckan. Idag är det näst sista dagen så imorgonkväll åker vi hem. Vi har bott på ett hotell som heter Hotel Rozetta och det ligger i Gümbet. Det var ett jättefint hotell.

 Vi bodde på ett annat hotell första natten, vilket inte var så bra ansåg vi, då vi bytte till detta. Det ingick frukost och Middag. Men maten var inte så bra dock. 

Vi har mest solat, badat, ätit och gått på marknader. Jag har även försökt fått med ett träningspass varje dag, minst 45 min då det nästan inte går att träna längre då det är för varmt i solen och värmen. Jag har varierat med träningen och antingen springer jag på stranden på morgonen eller så kör jag styrka på hotellrummet.
På en boattrip:


På ett fiskspa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback