Gym och fotbollsträning

Igår hade jag som sagt kemiprov om Periodiska Systemet. Jag trodde att det skulle gå hur dåligt som helst, då jag inte fattade något om vad som stod i boken. Men det kändes faktiskt förvånansvärt bra måste jag erkänna. Men man kan ju inte vara helt säker tills man får tillbaka resultatet.

Efter skolan hade jag fotbollsträning klockan fem och därefter gick jag direkt till gymmet, då jag och en annan på gymmet hade bestämmt att vi skulle gymma då.  Vi körde ett armpass, då jag inte vanligtvis brukar träna så mycket armar annars, blev det väldigt jobbigt. Vi körde en timme biceps och en timme triceps. 
Idag har jag däremot väldigt mycket träningsvärk. Det är ändå bra, då vet man att man har tagit i. 

Inspiration

Kommentarer
Postat av: Sanna Widman

Vilka snygga skor! :D de högst är mina favoriter på bilden

2014-04-28 @ 20:58:31
URL: http://sannwidman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback