Benpass

Sitter i bussen påväg hem till Hemtrakterna för att fira valborgsmässoafton. Jag har inget speciellt planerat, mest bara umgås med grannarna och familjen och tända kase, med fyrverkerier. Höjdpunkten är ändå den årliga traditionella fotbollsmatchen med allt folk som vi brukar inleda Valborg med, som brukar vara i några timmar. 

Idag i skolan har haft teränglöpning på idrotten, de sade att sträckan var 3,7 km, men jag mätte och det blev exakt 5 km, så jag blev lite fundersam. Antingen har jag sprungit en omväg, eller antingen mätt är min mätare fel, men den har aldrig gjor det förr så varför skulle den göra det nu? Har förresten RunKeeper när jag springer om den var någon som undrade, då jag anser att det är en pålitlig app och många som använder den. 
Sprang iallafall 5 km på 16.50 då vi skulle springa på tid osv.

På eftermiddag gick jag hem efter skolan och packade de sista sakerna från mamma, då jag åker bort till Ockelbo på träningsläger imorgonbitti i 3 dagar med laget. Så det ska bli jätte mysigt!

Efter det gick jag till gymmet med sällskap och körde ett mördandebenpass i 2 och 10 min , kommer nog inte kunna gå imorgon, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback