Sommarfix

Nu har jag precis bokat Spraytan hos Gävle ekospa den 10 juni så man blir lite brun och fin till Idas student och början av sommaren. Ska även ner på stan nu och boka en tid hos frisören för att göra slingor till studenten också! 

Ska bli riktigt roligt med lite förändring då jag har haft samma hårfärg i snart 17 år, så jag tycker att det kan vara dags nu! Tänkte göra lite blonda slingor den 3 juni hos Nikita. Plus att håret kommer blekas ännu mer till sommaren.

Snälla mamma kom hem med ett helt gäng proteinbars till mig, bara för att, vilket helt klart gjorde min dag! Allt är så bra nu och man blir bara mer taggad på sommaren!

Nu ska jag äta innan jag blir hämtad av pappa, då vi ska på Gefle IF - Häcken på Gavlevallen ikväll tillsammans, så det ska bli roligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback