P4-milen 2015

Onsdagen bestod av morgonträning, massage och fotbollsträning.

Igår hade vi temadag i skolan vilket inkluderade föreläsning om doping, college i USA för idrottselever och en bio på Filmstaden av Filip och Fredrik som heter "Trevligt folk". 

Efter bion åkte jag hem och åt, därefter fotbollsträning. Efter fotbollsträningen åkte jag till Fitcampen som jag anmälde mig till och gjorde en scanning och pratade lite. 

Efter det åkte jag till stan då det var extraöppet och VIP kväll med rea. Köpte bland annat en klänning till Idas och Josefins student.  

Idag började jag morgonen med P4-milen med Boulongen. Det var väldigt skönt efter som alltid. Jag har ju inte sprungit milen på ett tag nu så målet var egentligen bara att ta mig runt och under 50 min. Det blev en tid på runt 46 minuter, så jag är nöjd! 

Nu har vi en lektion kvar och därefter ska jag till gymmet och köra lite mer kondition och crossfit, då det var ett tag sedan, så det ska bli roligt!


P4-milen


Massage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback