Börja blogga(igen)

Hej på er! Vet att det var senast i september som jag skrev ett inlägg. Jag tänker inte dra några bortförklaringar, hade helt enkelt inte motivationen för bloggen. Nu när det gått ett tag tänkte jag försöka igen, då jag fått motivation, tid och vilja för att lägga ner tid på bloggen! Det hjälper ju också med att det börjar bli sommar och värmen i luften närmar sig.

Idag började jag dagen med en välbehövlig sovmorgon. Sov till klockan 8:10 vilket har hänt typ en gång förut, på en vardag. Slutade klockan två och åkte hem och käkade lite innan jag drog på fotbollsträning.

Ikväll ska jag kolla på tv, mysa och ladda för match som kommer att spelas i Västerås imorgon mot BK30. Jag står med laget under nu också då de inte har någon målvakt. Dua och jag skulle turas om att stå i det laget, men nu är hon skadad så nu får jag stå i både dam och F17-lagen, så det är roligt!

Träning på kungsbäck

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tackar <3

Och kul att du är tillbaka med bloggande nu igen då :)

Svar: Aa det ska bli jätteroligt och komma i rutiner igen :)
Hanna Sundin

2015-05-10 @ 10:19:39
URL: http://linnealiebig.blogg.se
Postat av: Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ibland tappar man lusten för bloggen och då är det skönt att ta en paus - även om det blir en lång en som för dig haha.

Svar: Ja exakt så man längtar lite efter den!
Hanna Sundin

2015-05-12 @ 10:58:45
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback