Lite nytt!

Idag efter volleybollsturneringen, gick jag till Coop eken där jag trodde att jag skulle hämta ut mitt paket som hade kommit. Men när jag kom dit så hade jag tagit fel Coop, då det var coop Konsum krysset som paketet var på. Så då cyklade jag dit, vilket är drygt 3km. När jag kom dit kom jag på att jag hade lagt ut mitt leg i väskan som jag hade hemma, så då blev det bara och cykla hem igen och hämta legitimationen och återvända till Coop. 

På vägen hem efter andra gången jag cyklade hem stannade jag på stan och drog en ytterligare spontanshopping idag igen. 

Ikväll ska jag inte göra något speciellt. Imorgon är det avslutning för oss 1:or och 2:or. Och på kvällen ska vi nog hitta på något med klassen, innan alla åker iväg på semester osv.


Wella Silvershampoo. The Balm, Bahama Mama. Uniq One kokos spray. Real techniques mini brush trio 3 delar. Shela's Precision blending sponge.
Allt från Cocopanda.se.
Byxdress h&m, 149kr.

sporttop h&m 50kr/st


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback