Jordgubbar och framtida jobb

Hoppas ni hade en fin midsommarafton och att helgen fortsätter bli grym. Hade en jättefin och mysig kväll igår. Vi åt jordgubbar, hade lite tävling, med luftpistol. Det var faktiskt sjukt roligt! Det var lite svårt dock och träffade inte tavlan så många gånger. Jag ska nog köpa en sådan, då jag funderar att mina yrken kanske kan vara antingen polis, brandman eller personlig tränare.

Idag ska jag åka och jobba på Max igen, det är inte världens mest glassigaste jobb kanske. Trots det är jag glad att jag har det jobbet för att jag använder det som en pullfaktor och en motivation, att jag ska ha ett jobb som jag brinner för när jag sedan går ut gymnasiet och börjar plugga igen. 

Jag ska gå på stan en snabbis nu när jag kommer fram med bussen, efter det ska jag göra klar mig för att jobba 12-20 idag och 13-21:30 imorgon. Ikväll ska jag kolla på damernas match mot Tyskland så vi får hålla tummarna!!

(Min kusins bild)

(Min kusins bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback