Idas Student 2k15

Igår tog alltså min fina syster studenten. Dagen blev väldigt lyckad och över förväntan. Jag klev upp ca 7:30 för att göra i ordning mig. Ca 10.00 gick vi till stan för att köpa de sista sakerna. Kl 11:30 sprang Idas klass ut. 

Efter utspringningen var vi på stan i ca 2 timmar. Sedan åkte vi till mottagningen, som vi hade i stan i lägenheten. 

Det blev en väldigt fin och trevlig mottagning, med mycket känslor. Jag höll även ett tal, då min syrra önskade att jag skulle hålla ett tal, så jag varför inte göra ett försök! Förutom tal, innehöll mottagningen, mat, efterrätt, snacks och presentöppning.

Idag var jag hos pappa hela dagen. Vi åkte till gysinge marknad och var där i ca 3-4 timmar. På kvällen grillade vi, vilket även var grillpremiär! Jag åkte med 9-bussen in så nu är jag i stan igen. 












Gysinge marknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback