Mag- och benpass

Igår hade jag fotbollsträning i 1,5 h. 
Idag hade vi orientering på idrotten. Det var en ganska lätt bana, men svårt att hitta första kontrollen + att de regnade hela tiden, och även resten av dagen. Banan var lite drygt 5 km.
Vi hade även spanska muntligt idag.  

Efter skolan cyklade jag till löparakademin, då vi sprang 6,2 km. Det blev totalt 8 km cykling och ca 11,2 km löpning idag. 
Efter löpningen drog jag även en sväng till gymmet i 1 timme för ett mag och benpass.

Imorgon har vi nationella i matte del D, på morgonen, då jag ska hinna gymma innan för att bli lite pigg på morgonkviste, för att kunna prestera bra, men också för att jag inte kan göra det på eftermiddagen/kvällen då jag har min sista Vårkonsert på högstadiet med musikklasserna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback