Resa till Turkiet

Gårdagen började jag med en sovmorgon. Därefter drog jag på mig springtightsen och gav mig ut på en löpintervallrunda i boulongen. Det blev en ganska lång runda på 13km så det fick räcka med dagens träning, då mitt gymkort har gått ut osv.

Igår fick jag reda på att jag kommer att bli bjuden på en reda till Bodrum i Turikiet i Augusti, innan skolan börjar . Jag kommer att vara där i en vecka. Det kommer bli jätteroligt, med tanke på att senast jag reste var 2010 till Cypern.

Idag började jag dagen med ett träningspass på mitt rum. Jag körde till träningsvideos på Youtube. Det är en väldigt effektiv och enkel träning. Allt som behövs är en lite plats att vara på.
Resten av dagen jobbade jag från 12-20. Nu är jag påväg till pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback