Påskafton

Hoppas att ni har haft en bra påsk och ätit god mat, vilket jag har gjort iallafall.
Igår gjorde jag inte något speciellt, mer än bara vila, då jag kände mig lite dålig. Idag mår jag dock jättebra så det var nog bara tillfälligt, och att jag är lite sliten tror jag. Jag hoppade lite studsmatta och cyklade igår, men mer än så träning blev det inte, vilket var nog bra eftersom att alla är behov av en vilodag. 
Jag tog bussen in till stan igår kväll, så jag började dagen med ett långpass på gymmet kl 9.00, det blev totalt 2h, 45 min gymträning. Det var ett toppenvädet idag, då jag passade på att sola lite på balkongen, hur härligt som helst! Man måste ta vara på dagarna nu när man är ledig. På eftermiddagen passade jag på att springa i boulongen i det härliga vädret. Det blev vanliga rundan på lite drygt 10 km.
Imorgon ska jag upp tidigt, då jag ska jobba 08.30 -17.00. Efter jobbet ska jag gå till gymmet och köra ett magpass.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback