Löparakademin

Hej på er! Jag har haft så fullt upp de här två dagarna så jag har inte haft tid att uppdatera bloggen nu, då skolan börjat och med all träning och plugg osv. Jag skev dessutom ett inlägg igår som jag skulle publicera på morgonen, med det gick inte då jag hade dåligt internet.

Igår vi på cup i Slätta som ligger i Falun, vi spelade fyra matcher totalt, och jag och Dua (annan målvakt) stog varannan match. Vi förlorade de två förasta med vann de två sista. Det gick helt okej, det var även en helt fantaskisk dag och vi hade tur med vädret då det var sol hela dagen, dock lite varmt att spela i.

När jag kom hem var klockan ca kvart över fyra, då jag gick en sväng till gymmet och körde ett mag/rygg/ben-pass, i 1,5 h. Jag spenderade sedan kvällen med mina vänner.

Idag började som sagt skolan igen efter att ha varit ledig över påsken. Fyllde på med lite mat innan jag stack iväg på träning med "löparakademin" heter det (andra nior i Gävle springer och tränar för blodomloppet i Uppsala, 1 mil ) Idag sprang vi 9,4 km i hemlingby. Efter det gick jag en sväng till gymmet och körde mage och rygg i en timme.
Nu ska jag plugga till ett Kemiprov som vi har imorgon. Hörs!

Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback